längesen

Jag kikade runt på massa bloggar när jag kom hem ifrån skolan idag, kom in på en tjej som heter Madde som lider av en svår canser som bara 3000 i världens drabbas av per år. Jag börjar läsa hennes blogg osv osv sen kommer jag in på hennes pojkväns sida där han har skrivit ett inlägg om deras sista kväll tillsamman. Då hade hon dött. Hon hade skrivit i sin blogg den 2a september sista gången. Hon var så stark. Jag finner inga ord. Efter en stud kommer jag in på hennes mammas blogg också och läser. Tårarna slutar inte rinna, det var sjukt länge sen jag var såhär lesse. Jag blev så jävla berörd av att läsa vad hennes pojkvän och mamma hade skrivit. Hon levde bara med canern i ett år nästan exakt tre dagar ifrån. Hon dog igår.... Jag kan inte sluta gråta, tårarna rinner.

Att förlora ett barn är nog de värsta som kan hända i ens liv.


Vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0