så cp arg

Jag finner inga ord, jag orkar knappt berätta vad som har hänt. För då blir jag väl arg så går de ut över fel personer. Ni kommer nog inte att förstå så mycket men jag försöker göra de kortfattat. Vi fick en bra lärare i sjukvård nu i trean, yes tänkte jag. Sen blev hon sjukskriven och vi fick en finsk jävla lärare. Hon är sämst ever. Hon byter aldrig tonläge, vågar inte säga ifrån, ingen utstrålning alls osv osv listan kan bli lång. Så idag skulle våran vanliga lärare komma tillbaka, och då var båda där, men då bestämde dom att vi kan få den dära finska läraren hela tiden. måndag, torsdag och fredag. Och på fredagar har vi yttligare en annan lärare men nej då kunde hon också sluta.
& sen idag kommer hon och säger vi har prov på torsdag, HALLÅ tre dagar innan fuck no.!

Den finska läraren skulle jag kunna (säger de inte ens), för jag står inte ut.  VI HATAR DIG! & jag tror inte du tror något annat heller. du är INTE ENS UTBILDAD LÄRARE FÖRFAN!

Jag har alltid haft problem med lärare & bara under min gymasietid har vi bytt 4 svenska lärare typ. Tre vårdlärare och nu yttligare två vårdlärare.! Så imorgon ska vi prata med rektorn, sen tänker vi ha en lärar strejk på torsdag!!

Jag kommer aldrig gilla henne, fuck no! Du lär oss fel, du är helt enkel helt j'vla sämst!!!!!!!!!


Ursäkta men det var skönt, och jag överdriver verkligen inte. Ge oss tillbaka våran bra lärare som vi hade från början!

Tack för mig. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0