lördag, dag fjorton

Solade som vanligt, blev sjuk på morgonen så jag gick upp från stranden väldigt tidigt. Började packa. Mamma och andreas fyllde år också. Sen på kvällen var vi brudar ute och åt en sista middag på Rhodos. Sen var vi ute på kvällen och sa hejdå till alla man träffat.

På natten står jag och säger hejdå till en jag träffa, camilla springer upp i förväg till rummet men kommer ner lika fort och utbrister: - någon har varit i vårat rum!!!!!!!, jag förstår nog inte först men jag springer upp med henne igen och inser att vi har haft inbrott på rummet. Där gick droppen verkligen. Fast något som är konsig är att dom tog våra mobiler + mobil laddare men inte kamera som stod framme eller cigg och sprit. Våra grannar hade också blivit av med mobiler och pengar men INTE en ipod och kamera som också stod framme. HELT SJUKT! och mitt simkort hade dom inte använt något heller. dom måste varit knäppa.

Polisen kom dit och lalala men vi hann inte åka med till stationen eftersom våran buss kom och hämtade oss på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0