Mitt 2009

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?:
Svar: 
Nej inget direkt jag kommer på. De ska vara resa mer.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Svar: 
13 april & 5 juni

Vilka länder besökte du i år?
Svar:
Thailand & grekland

Vad var din största framgång 2009?
Svar:
Att jag tog mig tid att skaffa körkort:P

Största misstaget?:
Svar:
 Man lär sig av sina misstag.

Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Svar: Jag har klarat mig ganska bra *peppar peppar*  

Bästa köpet?
Svar
: hmm min data & bil

Vad spenderade du mest pengar på?:
Svar:  min bil :P

Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Svar
: När jag och mina vänner tog studenten.
 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Svar:  Tror jag varit gladare, ialla fall i perioder. 

Vad önskar du att du gjort mer?:
Svar: 
ingenting faktiskt 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Svar:
jobbat kanske..?

Hur tillbringar du julen?
Svar:
På jobbet och hemma med släkten

Blev du kär i år?:
Svar:
årskiftet till 2009 :)

Bästa boken du läste i år?:
Svar:
hmm oj läst många bra

Största musikaliska upptäckterna?:
Svar:
otroligt många bra

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
Svar:
minns ej var så länge sen, men de tror jag

Något du önskade dig men inte fick?:
Svar:
de minns jag inte heller:P

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?:
Svar:
inte alls mycket.. tränade och åt middag med familjen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Svar:
det finns det alltid,

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?:
Svar:
  mycket stickat och mjukt och skönt 

Vad fick dig att må bra?:
Svar:
 det var mycket 

Vilken kändis var du mest sugen på?
Svar: 
Ingen hade redan min fina. 

Vem saknar du?:
Svar: Vänner som inte finns kvar på samma sätt längre… 

Nya vänner du har träffat i år?
Svar:
det finns det ja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0